تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود ASPMaker 2016.0.0 – نرم افزار کدنویسی ASP
  • بازدید : (45)

دانلود ASPMaker 2016.0.0 – نرم افزار کدنویسی ASP

دانلود ASPMaker 2016.0.0 - نرم افزار کدنویسی ASP

 

دانلود ASPMaker

| نرم افزار کدنویسی ASP |

 

ASPMaker 2016.0.0 نام یک نرم افزار حرفه ای جهت تولید سریع و آسان کدهای ASP یا به طور کامل Active Server Pages است. این نرم افزار می تواند این کدها را به شکلی سریع از Microsoft Access Database, SQL Server یا سایر دیتابیس هایی با پشتیبانی از ODBC تولید کند. به کمک ASPMaker شما می توانید صفحات وب خود را با قابلیت هایی متعدد نظیر نمایش ، ویرایش ، جستجو ، اضافه و یا حذف کردن رکوردها ایجاد کنید. ASPMaker با بالاترین میزان انعطاف پذیری ، یک محیط کاربری بسیار مناسب برای تولید کدهای ASP جهت توسعه وب سایت های پیشرفته است.


برچسب ها : ,
دانلود رایگان نرم افزار متلب Mathworks Matlab R2013a
  • بازدید : (76)

دانلود رایگان نرم افزار متلب Mathworks Matlab R2013a

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود رایگان نرم افزار متلب Mathworks Matlab R2013a

.:: نرم افزار پیشرفته انجام محاسبات ریاضی ویژه مهندسین رشته های برق، رایانه، مکانیک و … ::.

MATLAB‏ یکی از محصولات شرکت معروف مت‌ورکس است که برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد. متلب‏ یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژه MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. کار کردن با ماتریس‌ها در متلب بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در متلب به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. علاوه بر توابع فراوانی که خود متلب دارد، برنامه‌نویس نیز می‌تواند توابع جدید تعریف کند. استفاده از توابع متلب برای نمایش داده‌ها بسیار راحت و لذت بخش است. همچنین ساخت رابط گرافیکی کاربر مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند، در متلب امکان‌پذیر است. این قابلیت، ارتباط بهتری را میان برنامه‌های کاربردی نوشته‌شده با متلب و کاربران برقرار می‌کند. هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده سازی گشته‌است. برنامه‌های متلب اکثراً متن‌باز هستند و در واقع متلب (مانند بیسیک) مفسر است نه کامپایلر. قدرت متلب از انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن ناشی می‌شود، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف، از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارآیی و محبوبیت آن شده‌است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار نقشه کشی ProgeCAD 2016 Professional v16.0.2.4
  • بازدید : (70)

دانلود نرم افزار نقشه کشی ProgeCAD 2016 Professional v16.0.2.4

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار نقشه کشی ProgeCAD

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار ProgeCAD در خدمت شما هستیم. ProgeCAD نرم افزاری کاربردی در زمینه طراحی و ساخت انواع مدل های 2 بعدی و 3 بعدی است. نرم افزار از فرمت DWG که مخصوص طرح ها و نقشه های اتوکد می باشد کاملا پشتیبانی کرده و پس از باز کردن پروژه ها با این فرمت در محیط برنامه، شما قادر خواهید بود تا بر روی آن ها کار کنید. این نرم افزار به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها را پشتیبانی می کند.این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5
  • بازدید : (93)

دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5

دانلود فیلم آموزش HTML5 Learning HTML 5

 

دانلود فیلم آموزش HTML5

InfiniteSkills – Learning HTML 5

 

HTML5 یا زبان نشانه‌گذاری ابرمتنی در کنار سی‌اس‌اس هسته فناوری ساخت صفحه‌های وب هستند. اچ‌تی‌ام‌ال زبان توصیف ساختار صفحه‌های وب است. زبانی‌است برای نشانه‌گذاری ابرمتن که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌برند. دستور عمل‌های این زبان ، برچسب نام دارند که محتوای یک صفحه وب، با آن‌ها، نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود.آخرین نسخه آن HTML5 است.این پنجمین تجدید نظر از استاندارد HTML است و تاکنون همچنان در دست توسعه‌است.


دانلود Endnote X7 v17.0.0.7072 – نرم افزار مدیریت اطلاعات و مستندات
  • بازدید : (173)

دانلود Endnote X7 v17.0.0.7072 – نرم افزار مدیریت اطلاعات و مستندات

دانلود Endnote X7 v17.0.0.7072   نرم افزار مدیریت اطلاعات و مستندات

 

دانلود Endnote X7

 

Endnote X7 v17.0.0.7072 نرم افزار قدرتمندی برای جستجوی بانک های اطلاعاتی آنلاین, سازماندهی منابعی از جمله تصاویر و فایل های پی دی اف و … میباشد. این برنامه یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت اطلاعات و اسناد میباشد. همواره در بین پژوهشگران علمی این نرم افزار به منظور مدیریت منابع علمی مورداستفاده قرار میگرد و این قشر را از دغدغه های بسیاری آسوده کرده است.  برنامه Endnote X7 در زمینه مدیریت مستندات, نوشتن مقاللات علمی و نشر مقالات بر اساس استانداردهای ناشرین بین المللی کمک شایانی به ناشران و پژوهشگران می کند.


ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد